You Are Reading

1

Kembali semula, I'm back!

Izzatie Natasha Monday, June 20, 2011
Hola!

Apaaa khabar semua..?? Dah lama saya tak 'usha-usha' blog saya ni.. Dah macam bersarang dah pun.. Haha.. Tak sangka dah lama tak bukak blog ni, tengok-tengok follower bertambah (eventhough 38 orang je pun kan).. Tetap bangga! Haha.. (sambil letak tangan kat dada + tepuk 3 kali + sambil pejam mata) ;)

Saya de nak wat perubahan sikit la.. Lepas ni dah tak nak la bahasakan diri 'saya'.. Cam skema sangat la.. Huhu.. Saya nak guna 'miss D'.. Cam sempoi sikit kot.. *bajet2*

K la.. So far nak bagitau tu je.. Next time if ade mood, miss D sambung lagi k.. muahaha.. Adios!

1 comments:

syafiqsulaiman said...

Wah! miss D dah kembali..
glad to see you here!

what's next?
waitinf for your next post..

Sponsored By

 
Copyright 2010 Dealova Lover
Dealova Pink Blogger template Installed by ARC™