You Are Reading

2

Saya Mahu Sponsored Post dari Eyriqazz.com

Izzatie Natasha Monday, February 28, 2011




Hi sayang-sayang semua..

Kalau korang semua nak tahu, hari ni adalah hari terakhir untuk joinSponsored Post dari Eyriqazz.com  Tak pe, walau pun hari ni hari terakhir, korang masih ade lagi 1jam sebelum 28 Februari 2011 ni berakhir.. :)

Setiap peraduan pasti ade syarat-syarat.. Antara syarat peraduan ini ialah: 

1) Buat Satu Entry Bertajuk " Saya Mahu Sponsored Post dari Eyriqazz.Com" dan berikan sebab kenapa anda mahu Sponsored Post ini.make it as interesting as possible.
2) Letakkan gambar GTO di atas di entry anda dan juga permalink entry ini. 
3) 10 Entry yang paling eyriqazz gemari, i will give you one job to write, macam Pay Per Post/Sponsored Post and i will pay you RM30 Cash/Top up for it.
4) Tinggalkan permalink entry ada di komen entry ini.
5) tarikh tutup pada 28 Februari 2011
Macam senang.. tapi macam susah gak.. Tapi tak pe, belum cuba, belum tahu.. Kalau saya dah cuba, baru lah saya tahu saya ni layak atau tidak untuk menjadi pemenang.. ;)

Berikut merupakan sebab musabab bagi menjawab persoalan mengapa saya mahu Sponsored Post dari Eyriqazz.com:

1. Saya suka mempromosi barangan atau bercerita mengenai sesuatu fakta yang tepat (boleh refer kat entri-entri saya yang terdahulu, contoh: Yoshinoya).. Oleh itu, jika saya memenangi pertandingan ini, saya yakin boleh melaksanakan tanggungjawab saya dengan baik.. :)

2. Saya ni boleh dikategorikan sebagai 'budak baru belajar'.. Oleh itu, saya sangat memerlukan tunjuk ajar dan pengalaman dalam berblogging.. Jika saya memenangi pertandingan ini, ia akan memberi pendedahan awal kepada saya jika satu hari nanti saya diberi Advertorial Job oleh nuffnang..

3. Saya juga ade sedikit kemahiran dalam bahasa mandarin (basic mandarin).. Setakat mandarin yang mudah2, seperti 'greeting people' bolehlah saya gunakan dalam bahasa mandarin untuk menarik perhatian Chinese di luar sana.. ;)

4. Memenangi pertandingan ini dan seterusnya mendapat sponsored post dari eyriqazz yang pemurah, adalah dorongan bagi saya untuk melibatkan diri dalam aktiviti berblogging dengan lebih serius..

5. Membuat sponsored post dan mendapat feed back (pandangan, cadangan, komen dan sebagainya) daripadanya adalah lebih baik daripada saya menghabiskan masa begitu sahaja.. Saya boleh menggunakan feed back tersebut untuk memperbaiki diri saya dan menghasilkan entri yang lebih bermutu dan berkualiti.. :)

Akhir kata, semoga kita sama2 berjaya merebut sponsored post dari eriqazz ni.. Hehe~ Good luck & All the best..!!

Klo menang RM 30 bleh makan MCD puas- puas..!!! hehehe

P/S: jom join pertandingan ni ramai2.. Masih ade masa.. Masih ade peluang.. "Demi kemaslahatan di masa akan datang".. :)

2 comments:

eyriqazz said...

thanks join in..InsyaAllah,next week saya umumkan pemenangnya

Izzatie Natasha said...

welcome eyriqazz.. hope saya menang.. hehe~ bleh la gi makan kat mcD..

Sponsored By

 
Copyright 2010 Dealova Lover
Dealova Pink Blogger template Installed by ARC™