You Are Reading

0

"package 2 in 1"

Izzatie Natasha Wednesday, January 26, 2011
Hello.. hello.. hello..

Apa khabar semua..?? Dah lama saya tak menterjemahkan idea saya dalam bentuk penulisan.. Tiba2 petang ni terasa cam nak berkarya pula.. Ecece.. Di waktu petang yang santai ni, saya nak share some pictures yang ada double meaning.. "Package 2 in 1".. Pandai2 la korang menafsirkannya ye.. ;)

Pix 1. Tafsiran saya: Tandas wanita, lantainya licin apabila basah..

Pix 2. Tafsiran saya: ada seorang lelaki yang sedang membetulkan tali kasut dan iklan seorang wanita..

Pix 3. Tafsiran saya: 2 orang rakan perempuan yang sedang main air..

Pix 4. Tafsiran saya: gambar candid seorang wanita yang sedang menuggu hidangan makan malam..

Pix 5. Tafsiran saya: seorang wanita dan lelaki yang sedang pening2 lalat ketika di dalam bas..

Apa pula tafsiran korang..?? ;)

0 comments:

Sponsored By

 
Copyright 2010 Dealova Lover
Dealova Pink Blogger template Installed by ARC™